Wyzwania związane z zrównoważonym rozwojem.
Reklama ma być w głównej mierze efektywna, by zachęcić konsumentów do zainteresowania danymi towarami lub też usługami. Jak się jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma także do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek z reguły mają charakter informacyjny – dzięki reklamie mamy się albowiem dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z których będziemy mogli skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą mieć także funkcję wspierania sprzedaży – czasami mogą nam w następstwie tego przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Połączone jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie w większości wypadków reklama ma za zadanie informować, tudzież już w następnych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wtenczas poprawnie jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć konsumentom o rzeczowych produktach czy usługach. Oprócz tego reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już nieraz się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy chociażby w telewizji.
3. Sposoby na
4. Sprawdź tutaj
5. FAQ