• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Wyzwania związane z zrównoważonym rozwojem.

Reklama ma być w głównej mierze efektywna, by zachęcić konsumentów do zainteresowania danymi towarami lub też usługami. Jak się jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma także do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek z reguły mają charakter informacyjny – dzięki reklamie mamy się albowiem dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z których będziemy mogli skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą mieć także funkcję wspierania sprzedaży – czasami mogą nam w następstwie tego przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Połączone jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie w większości wypadków reklama ma za zadanie informować, tudzież już w następnych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wtenczas poprawnie jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć konsumentom o rzeczowych produktach czy usługach. Oprócz tego reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już nieraz się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy chociażby w telewizji.

1. Zobacz stronę

2. Wypróbuj za darmo

3. Sposoby na

4. Sprawdź tutaj

5. FAQ

Categories: Blog

Comments are closed.