Działania marketingowe w sektorze B2B.
W latach dziewięćdziesiątych szlagierem specjalizacji informatycznej był główny komputer do użytku pokojowego. Gra toczy się oczywiście o standardowy, stacjonarny PC. Obecność komputera w domu wiązała się z wyodrębnieniem osobnego miejsca na znaczący i ciężki sprzęt. W ostateczności wieża, monitor i klawiatura były dawniej pokaźnych rozmiarów. Pomimo to, nikt nie narzekał. PC stanowił prawdziwy luksus oraz zagwarantowanie marzeń niejednego polaka. Nie myślało się wtedy o większej ergonomiczności, czy wygodzie użytkowania… Jednak dziś tradycja ustępuje miejsca ewolucji oraz usługom typu ANCHOR. Żyjemy prędzej aniżeli dwadzieścia lat temu. Nigdy nie wiadomo, kiedy będziemy musieli zajrzeć do plików. Nikt też nie uwielbia także marnować czasu. Czekając na zajęcia, student woli popracować, pouczyć się albo chociaż zajrzeć do Internetu. Komputer PC nie daje takich możliwości. Wskutek tego non stop przegrywa z laptopami. Lekkie i komfortowe notebooki to przyszłość biznesu komputerowego. Za wersją stacjonarną przemawia już tylko niska cena oraz możliwość modyfikacji podzespołów. Zawsze też należałoby mieć jeden domowy komputer w zapasie. Komputery wszędzie nam akompaniują, wobec tego łatwo o wypadek. W owym czasie przyda się dawny poczciwy PC.
1. Znajdź więcej
2. Zobacz więcej
Finansowanie startupów: źródła i strategie.